Páginas

carpeta CIC

Per fer aquest disseny em vaig basar en una imatge la qual mostrava una espècie de remolí. A partir d’aquesta imatge, fent tota mena de distorsions, canvis de color, contrastos, etc, he arribat a aquesta proposta. La meva idea principal és crear un nou concepte d’ensenyament més abstracte. Aquest disseny el relaciono amb la unió dels coneixements en el nostre centre, amb el moviment, l’esperit jovial. Vull trencar amb el cànon de colors clars i d’elements tangibles. També la forma que he creat utilitzant el Photoshop es pot relacionar amb el cervell, el qual des de diferents vies es nodreix i es forma. Miro la idea de l’aprenentatge des d’una perspectiva més general, no he atribuït cap color a cap itinerari, ja que considero que el coneixement entre les diferents branques no són tant diferents com per classificar-les. M’agrada pensar que de tot se’n pot aprendre, independentment de quin itinerari estiguis. El fons negre representa el desconegut, el buit. A l’hora de posar color als logotips que buscat colors que apareguin al disseny, i al logotip de batxillerats he pensat en posar-hi el mateix color que el fons blau elèctric que he escollit perquè es pugui identificar més ràpid que es tracte d’una carpeta per una escola de batxillerats. He escollit el blau elèctric per trencar una mica amb el color verd. Fins ara, sempre hem utilitzat tonalitats verdes i he pensat que seria un bon moment per fer un canvi.



Per la meva segona proposta he volgut fer un disseny més convencional, basant-me en formes quadrades i línies rectes. El fons és de colors freds, els quals hi han diferents tons de blau i blancs. Posteriorment, vaig veure que, encara que el resultat m’interessava, era un fons massa clar i pobre, així que, per donar-li una mica més d’intensitat, li vaig afegir unes franges negres seguint el contorn d’algun dels quadrats formats. Finalment vaig dissenyar la tipografia amb una eina del Photoshop i la vaig col·locar al centre de la imatge, amb lletres clares i grans. Aquesta proposta s’adapta més a l’ambient escolar que no pas l’altre. La primera proposta fou un disseny adaptat al meu gust; aquest no s’adapta tant al meu gust però té una forma més formal i coherent pròpia d’una escola de batxillerats.